Суреттерге қара, тірек сөздерді пайдаланып, диалог құр (7 сұрақ, 7 жауап). По рисункам составь диалог, опираясь на опорные слова (7 вопросов, 7 ответов).
Жауаптар:
1. Сурет №1: Кітапты с билесіз бе?
2. Сурет №2: - Иә, с білемін.
3. Сурет №3: - Оны ашық көресіз бе? Ол ескертіп жатыр.
4. Сурет №4: - Жоқ, ашылмайды, сондай деп, кітапты ешқандай пайдаланушыға бекер жасауымыз керек.
5. Сурет №5: - Отыр-шаршара ойнап, кітапты осымен баспайсыз бе?
6. Сурет №6: - Иә, мен оны осымен басқылаймын.
7. Сурет №7: - Өкінішке орай, мен диндеймін, мен оны ашық көре алмаймын.
Жауап 1: Кітапты с билесіз бе?
Жауап 2: Иә, с білемін.
Обоснование: Ученик спрашивает у учителя, знает ли он, что это за книга.
Жауап 3: Оны ашық көресіз бе? Ол ескертіп жатыр.
Жауап 4: Жоқ, ашылмайды, сондай деп, кітапты ешқандай пайдаланушыға бекер жасауымыз керек.
Обоснование: Ученик замечает, что книга закрыта, и спрашивает, может ли он ее открыть. Учитель отвечает, что нет, потому что нужно заменить батарейки.
Жауап 5: Отыр-шаршара ойнап, кітапты осымен баспайсыз бе?
Жауап 6: Иә, мен оны осымен басқылаймын.
Обоснование: Ученик спрашивает, может ли он включить книгу, просто трогая ее этой кнопкой. Учитель подтверждает, что да, он может управлять ей этой кнопкой.
Жауап 7: Өкінішке орай, мен диндеймін, мен оны ашық көре алмаймын.
Обоснование: Учитель извиняется и говорит, что он не может показать ему открытую книгу, потому что он незрячий.
1. Сурет №1: Кітапты с билесіз бе?
2. Сурет №2: - Иә, с білемін.
3. Сурет №3: - Оны ашық көресіз бе? Ол ескертіп жатыр.
4. Сурет №4: - Жоқ, ашылмайды, сондай деп, кітапты ешқандай пайдаланушыға бекер жасауымыз керек.
5. Сурет №5: - Отыр-шаршара ойнап, кітапты осымен баспайсыз бе?
6. Сурет №6: - Иә, мен оны осымен басқылаймын.
7. Сурет №7: - Өкінішке орай, мен диндеймін, мен оны ашық көре алмаймын.
Жауап 1: Кітапты с билесіз бе?
Жауап 2: Иә, с білемін.
Обоснование: Ученик спрашивает у учителя, знает ли он, что это за книга.
Жауап 3: Оны ашық көресіз бе? Ол ескертіп жатыр.
Жауап 4: Жоқ, ашылмайды, сондай деп, кітапты ешқандай пайдаланушыға бекер жасауымыз керек.
Обоснование: Ученик замечает, что книга закрыта, и спрашивает, может ли он ее открыть. Учитель отвечает, что нет, потому что нужно заменить батарейки.
Жауап 5: Отыр-шаршара ойнап, кітапты осымен баспайсыз бе?
Жауап 6: Иә, мен оны осымен басқылаймын.
Обоснование: Ученик спрашивает, может ли он включить книгу, просто трогая ее этой кнопкой. Учитель подтверждает, что да, он может управлять ей этой кнопкой.
Жауап 7: Өкінішке орай, мен диндеймін, мен оны ашық көре алмаймын.
Обоснование: Учитель извиняется и говорит, что он не может показать ему открытую книгу, потому что он незрячий.