Сейiт орам үстiнде жүгiрiп бара жатқанда, бiр арбалы келiп, аңдаусыз соғып кетiп, аяғын сындырыпты. Ойбайлап жылап жатқан баланы көрiп шошынғаннан шешесi есiнен танып қалыпты. Мұны көрген соң, Сейiт жыламақ түгiл, сынған аяғын орнына салып таңып жат-қанда да дыбысын шығармай, қабағын да шытпай жатты. Сонда сынықшы кiсi:– Аяғың ауырмай ма, қабағыңды да шытпайсың? – деп сұрады.Сейiт шешесi шығып кеткен соң, демiн алып, сынықшыға сыбырлап айтты дейдi:– Ауырмақ түгiл, жаным көзiме көрiнiп тұр, бiрақ менiң жанымның қиналғанын көрсе, әжем де қиналып, жүдемесiн деп, шыдап жатырмын, – дедi. Мәтіннен өзіңіз түсінбеген сөздерді сөздіктен тауып аудармасын жазыңыз *
Әңгіменің идеясын табыңыз
Әңгімеге жоспар құрыңыз *
Әңгімеден фразиологизмдерді теріп жазыңыз *
Теперь давайте разберем некоторые непонятные слова:
1. Мәтін (мәтін) - текст
2. Сөздік (сөздік) - словарь
3. Аналогия (аналогия) - аналогическое рассуждение, сравнение предметов или явлений
4. Фразеологизм (фразеологизм) - устойчивое словосочетание или выражение, которое нельзя понять только с помощью значений отдельных слов, используемых в нем
Идея текста заключается в том, что Сейит споткнулся об стрелу и подвижной поклон заменил свою ногу. Он продолжил движение, не останавливаясь. Когда стрела засела глубже, Сейит воспользовался возможностью, чтобы убедить мальчика и сказал, что притворился раненым, чтобы остановиться.
Теперь давайте составим план:
1. Введение:
- Описание событий в тексте
- Идея текста
2. Анализ текста:
- Объяснение непонятных слов из текста
- Понимание действий Сейита
3. Фразеология:
- Объяснение понятия "фразеологизм"
- Приведение примеров фразеологизмов из текста
Теперь давайте приступим к написанию полного и подробного ответа на вопрос, используя вышеуказанный план.