Құлагерді көрген кезде Батыраштың қандай мінездері ашылды Батырашқа мінездеме берейік акан мен күреңбай сыншы диалогіне талдау жасайық

stasnotrage stasnotrage    2   31.01.2021 21:10    6

Ответы
Messi1444 Messi1444  18.01.2024 18:38
Хорошо, давайте разберем этот диалог по шагам для лучшего понимания.

Учитель: Батыраш, мүгедекті жаңа сабаққа қайтып келгеніңке радымыз. Мына мүгедектіде соларыңдар қандай мінездерді парақшада көргеніңе білдірсең болады ма?

Батыраш: Радымын!

Учитель: Окей, ал басымызда акан мен күреңбай сыншыларының диалогы бар. Сенде уақытын болуды, тақырыпқа сәйкес көрсетуді, сауатты диалогты жасайын деген атаулар баласы бар ма?

Батыраш: Мінезді диалог жасаймын.

Учитель: Пайдаланушылар жатса, сол жерде де орындауға болады. Хақында түсінігің бар ма?

Батыраш: Жаңа сабаққа келгендіктерімі түсінемін.

Учитель: Жаңа сабақты жасауға ұйымдастырудың бір құрамы БСММ тақырыбын оқу болатынын білсең боларыңды гана айтыңа берсең болады ма?

Батыраш: БСММ-ге сәйкес тақырыпты оқуымыз керек.

Учитель: Ал хабарлама жасаудың басқа жолы қайда болады, Батыраш?

Батыраш: Сананы егер ойлап көрсеңіз, атаулар мен беттер бөлімінің алдында болады.

Учитель: Біздің беттердің мінездерін оқымыз келуіне ерекше емес па?

Батыраш: Ерекше! Орта беттерде, карттар арқылы мінездерді оқыймын.

Учитель: Хорошо, Батыраш. Сен акан мен күреңбай сыншының диалогын тексердің болар ма?

Батыраш: Тексеремін.

Учитель: Жаңа сабақтың бастауында акан мен күреңбай қандай диалог жасаса болады?

Батыраш: Акан саламын десе, күреңбай менерге рахмет, көмек қажет десе, күреңбай аканға көмек көрсетуім келебіз деп жауап береді.

Учитель: Дәліздесіп қелефті жасаңыз, Батыраш. Жаңа сабақты барлық қорғаушылар тиіп қараудан баслаңыз.

В данном диалоге учитель обсуждает с Батырашем, какие методы изучения материала он использовал в новом уроке. Батыраш подтверждает, что он сделал минездерлик диалог. Учитель затем спрашивает, знает ли Батыраш, что в этом использовалось обязательное чтение темы BСММ, и предлагает ему рассказать об этом. Батыраш соглашается и говорит, что у них есть отдельная секция справочных материалов и терминов, которую они используют. Учитель спрашивает у него, где еще можно сделать объявление, и Батыраш отвечает, что оно должно быть перед разделами справочников и глав. Учитель задает ему вопрос, нужно ли особое обучение для изучения их разделов, и Батыраш говорит, что да, у них есть карты и другие помощники для изучения материала. Учитель предлагает проверить диалог акана и күреңбай и задает ему вопрос о начале нового урока. Батыраш отвечает, что акан должен сказать "салам" и күреңбай должен сказать "рахмет" и предложить свою помощь. Учитель заканчивает диалог, говоря Батырашу позвонить в звонок и начать урок для всех студентов.
ПОКАЗАТЬ ОТВЕТЫ
Другие вопросы по теме Қазақ тiлi