Хорошо, давайте разберем этот диалог по шагам для лучшего понимания.
Учитель: Батыраш, мүгедекті жаңа сабаққа қайтып келгеніңке радымыз. Мына мүгедектіде соларыңдар қандай мінездерді парақшада көргеніңе білдірсең болады ма?
Батыраш: Радымын!
Учитель: Окей, ал басымызда акан мен күреңбай сыншыларының диалогы бар. Сенде уақытын болуды, тақырыпқа сәйкес көрсетуді, сауатты диалогты жасайын деген атаулар баласы бар ма?
Батыраш: Мінезді диалог жасаймын.
Учитель: Пайдаланушылар жатса, сол жерде де орындауға болады. Хақында түсінігің бар ма?
Батыраш: Жаңа сабаққа келгендіктерімі түсінемін.
Учитель: Жаңа сабақты жасауға ұйымдастырудың бір құрамы БСММ тақырыбын оқу болатынын білсең боларыңды гана айтыңа берсең болады ма?
Батыраш: БСММ-ге сәйкес тақырыпты оқуымыз керек.
Учитель: Ал хабарлама жасаудың басқа жолы қайда болады, Батыраш?
Батыраш: Сананы егер ойлап көрсеңіз, атаулар мен беттер бөлімінің алдында болады.
Учитель: Біздің беттердің мінездерін оқымыз келуіне ерекше емес па?
Батыраш: Ерекше! Орта беттерде, карттар арқылы мінездерді оқыймын.
Учитель: Хорошо, Батыраш. Сен акан мен күреңбай сыншының диалогын тексердің болар ма?
Батыраш: Тексеремін.
Учитель: Жаңа сабақтың бастауында акан мен күреңбай қандай диалог жасаса болады?
Батыраш: Акан саламын десе, күреңбай менерге рахмет, көмек қажет десе, күреңбай аканға көмек көрсетуім келебіз деп жауап береді.
Учитель: Дәліздесіп қелефті жасаңыз, Батыраш. Жаңа сабақты барлық қорғаушылар тиіп қараудан баслаңыз.
В данном диалоге учитель обсуждает с Батырашем, какие методы изучения материала он использовал в новом уроке. Батыраш подтверждает, что он сделал минездерлик диалог. Учитель затем спрашивает, знает ли Батыраш, что в этом использовалось обязательное чтение темы BСММ, и предлагает ему рассказать об этом. Батыраш соглашается и говорит, что у них есть отдельная секция справочных материалов и терминов, которую они используют. Учитель спрашивает у него, где еще можно сделать объявление, и Батыраш отвечает, что оно должно быть перед разделами справочников и глав. Учитель задает ему вопрос, нужно ли особое обучение для изучения их разделов, и Батыраш говорит, что да, у них есть карты и другие помощники для изучения материала. Учитель предлагает проверить диалог акана и күреңбай и задает ему вопрос о начале нового урока. Батыраш отвечает, что акан должен сказать "салам" и күреңбай должен сказать "рахмет" и предложить свою помощь. Учитель заканчивает диалог, говоря Батырашу позвонить в звонок и начать урок для всех студентов.
Учитель: Батыраш, мүгедекті жаңа сабаққа қайтып келгеніңке радымыз. Мына мүгедектіде соларыңдар қандай мінездерді парақшада көргеніңе білдірсең болады ма?
Батыраш: Радымын!
Учитель: Окей, ал басымызда акан мен күреңбай сыншыларының диалогы бар. Сенде уақытын болуды, тақырыпқа сәйкес көрсетуді, сауатты диалогты жасайын деген атаулар баласы бар ма?
Батыраш: Мінезді диалог жасаймын.
Учитель: Пайдаланушылар жатса, сол жерде де орындауға болады. Хақында түсінігің бар ма?
Батыраш: Жаңа сабаққа келгендіктерімі түсінемін.
Учитель: Жаңа сабақты жасауға ұйымдастырудың бір құрамы БСММ тақырыбын оқу болатынын білсең боларыңды гана айтыңа берсең болады ма?
Батыраш: БСММ-ге сәйкес тақырыпты оқуымыз керек.
Учитель: Ал хабарлама жасаудың басқа жолы қайда болады, Батыраш?
Батыраш: Сананы егер ойлап көрсеңіз, атаулар мен беттер бөлімінің алдында болады.
Учитель: Біздің беттердің мінездерін оқымыз келуіне ерекше емес па?
Батыраш: Ерекше! Орта беттерде, карттар арқылы мінездерді оқыймын.
Учитель: Хорошо, Батыраш. Сен акан мен күреңбай сыншының диалогын тексердің болар ма?
Батыраш: Тексеремін.
Учитель: Жаңа сабақтың бастауында акан мен күреңбай қандай диалог жасаса болады?
Батыраш: Акан саламын десе, күреңбай менерге рахмет, көмек қажет десе, күреңбай аканға көмек көрсетуім келебіз деп жауап береді.
Учитель: Дәліздесіп қелефті жасаңыз, Батыраш. Жаңа сабақты барлық қорғаушылар тиіп қараудан баслаңыз.
В данном диалоге учитель обсуждает с Батырашем, какие методы изучения материала он использовал в новом уроке. Батыраш подтверждает, что он сделал минездерлик диалог. Учитель затем спрашивает, знает ли Батыраш, что в этом использовалось обязательное чтение темы BСММ, и предлагает ему рассказать об этом. Батыраш соглашается и говорит, что у них есть отдельная секция справочных материалов и терминов, которую они используют. Учитель спрашивает у него, где еще можно сделать объявление, и Батыраш отвечает, что оно должно быть перед разделами справочников и глав. Учитель задает ему вопрос, нужно ли особое обучение для изучения их разделов, и Батыраш говорит, что да, у них есть карты и другие помощники для изучения материала. Учитель предлагает проверить диалог акана и күреңбай и задает ему вопрос о начале нового урока. Батыраш отвечает, что акан должен сказать "салам" и күреңбай должен сказать "рахмет" и предложить свою помощь. Учитель заканчивает диалог, говоря Батырашу позвонить в звонок и начать урок для всех студентов.