4. переведите текст письменно с языка на . ответьте письменно на вопросы по тексту. напишите все возможные вопросы к подчеркнутому предложению. how companies advertise advertising informs consumers about the existence and benefits of products and services and attempts to persuade them to buy them. the best of advertising is probably word-to-mouth advertising, which occurs when people tell their friends about the benefits of products and services that they have purchased. yet virtually no providers of goods and services rely on this alone, but use paid advertising instead. indeed, many organizations also use institutional or prestige advertising, which is designed to build up their reputation rather than to sell particular products. although large companies could easily set up their own advertising departments, write their own advertisements, and buy media space themselves, they tend to use the services of large advertising agencies. these are likely to have more resources, and more knowledge about all aspects of advertising and advertising media than a single company.the most talented advertising people generally prefer to work on a variety of advertising accounts (contracts to advertise products and services). it is also easier for a dissatisfied company to give its account to another agency than it would be to fire its own advertising staff. the client company generally gives the advertising agency an agreed budget; a statement of the objectives of the advertising campaign, known as a brief; and an overall advertising strategy concerning the message to be communicated to the target customers. the agency creates advertisements (the word is often abbreviated to adverts or ads), and develops a media plan specifying which media – newspapers, magazines, radio, television, cinema, posters, mail, etc. – will be used and in which proportions. (on the television and radio, ads are often known as commercials). agencies often produce alternative ads or commercials that are pre-tested in newspapers, television stations, etc. in different parts of a country before a final choice is made prior to a national campaign. the agency’s media planners have to decide what percentage of the target market they want to reach (how many people will be exposed to the ads) and the number of times they are likely to see them. advertising people talk about frequency or ots (opportunities to see) and the threshold effect – the point at which advertising becomes effective. the choice of advertising media is generally strongly influenced by the comparative cost of reaching 1,000 members of the target audience, the cost per thousand (often abbreviated to cmp, using the roman numeral for 1,000). the timing of advertising campaigns depends on factors such as purchasing frequency and buyer turnover (new buyers entering the market). 1) what is the best form of advertising and why? 2) what are the functions of advertisement? 3) why do companies tend to use services of advertising agencies?

dilnuscha dilnuscha    2   06.06.2019 20:20    3

Ответы
алина11001 алина11001  06.07.2020 20:55
КАК КОМПАНИИ РЕКЛАМА  Реклама информирует потребителей о существовании и преимуществах продуктов и услуг и попытками убедить их , чтобы купить их . Лучшие из рекламы , вероятно, слово -в-рот реклама, которая происходит, когда люди рассказывают своим друзьям о преимуществах продуктов и услуг, которые они приобрели. Тем не менее, практически нет поставщиков товаров и услуг не полагаться на это в одиночку , но использование платной рекламы , а не. Действительно, многие организации также используют институциональный или престиж рекламу , которая предназначена для создания своей репутацией , а не продавать определенные продукты .Хотя крупные компании могут легко создавать свои собственные рекламные отделы , написать свои собственные рекламные объявления , и купить медиа-пространстве себя, они , как правило, пользуются услугами крупных рекламных агентств. Они, вероятно, имеют больше ресурсов , и больше знаний обо всех аспектах рекламы и рекламных носителей , чем один company.the самые талантливые рекламные люди обычно предпочитают работать на различных рекламных счетов (контрактов для рекламы товаров и услуг) . Кроме того, легче для недовольного компании , чтобы дать свою учетную запись в другое учреждение , чем это было бы стрелять свой ​​персонал рекламы.Компания-клиент обычно дает рекламное агентство согласованный бюджет ; заявление с изложением целей рекламной кампании , известной как краткой ; и общая рекламная стратегия относительно сообщение должны быть доведены до целевой аудитории . Агентство создает рекламу ( слово часто сокращенно рекламы или объявлений ) , а также разрабатывает медиа-план , указывающий, какие СМИ - газеты, журналы, радио, телевидение , кино, плакаты , почта и т.д. - будет использоваться и в каких пропорциях . ( На телевидении и радио , объявления , которые известны как рекламу) . Агентства часто производят альтернативные объявления или рекламы , которые предварительно проходят в газетах, телевизионных станций и т.д. в разных частях страны , прежде чемокончательный выбор делается до национальной кампании .СМИ планировщики Агентства должны решить , какой процент от целевого рынка они хотят достичь ( сколько людей будут выставлены на объявления ) и количество раз, они, скорее всего , чтобы увидеть их . Рекламные люди говорят о частоте или ОТС ( возможности видеть) и пороговом эффекте - точка, в которой реклама становится эффективной. Выбор рекламных носителей , как правило, сильно зависит от сравнительной стоимости достижения 1000 членов целевой аудитории ,цена за тысячу ( часто сокращенно СС , используя римскую цифру для 1000 ) . Сроки рекламной кампании зависит от таких факторов, как частота покупки и оборота покупателя ( новые покупатели выходят на рынок ) .1) Что такое лучшая форма рекламы и почему?2) Каковы функции объявления?3) Почему компании , как правило, пользуются услугами рекламных агентств ?
ПОКАЗАТЬ ОТВЕТЫ
Другие вопросы по теме Английский язык