«Прозадагы коркем ой» бөлімі Ә.Кекілбаев «Аныздын акыры» повесі бойынша жиынтык багалау Оку максаты
10.2.3.1 шығармадагы көркемдегіш құралдар мен
айшыктау амалдарынын кызметiн талдау 10.3.1.1 шыгарманы мазмундас туындылардын улгiлерiмен салыстырып, тарихи жане көркемдік кундылыгын багалау Білім алушы
Бағалау критерийі
• Шыгармадағы көркемдегіш куралдар мен айшыктау амалдарынын кызметiн тусiндiредi • Шыгарманы баска туындымен салыстырып, тарихи
жане көркемдік кұндылыгына мысалдар келтіреді
Ойлау денгейi
дағдыларынын Жогары денгей дағдылары
Орындау уакыты
20-25 минут
Тапсырма
1. ...Мунара булар жакындаган сайын, биіктей бердi. Кулiм қағып тұрған өні бірте бірте сустана түсті. Дал іргесіне келгенде, зеңгір кектi мебесімен тiреп шалқалап жатып алды. Әмiршiнiң көкiрегiндегi бiр-бiрiмен ит жыгыс тусіп, арбасып жатқан ар удай сезімдердін бәрi де жым болды. Көз алдында кек тіреп тұрып алган мәкаппар мұнара коніліндегі көп түйткілдi куып шықты. Как мұнара көзiндi жіберер емес. Әмiршi тәкаппар сұлудың асқақ жүзіне телміре қараған бозбаладай тамсанып әлі тұр...
Узiндiдегi автор колданган көркемдегiш куралдар мен сөз айшыктарын тауып, окырманга
әсеріне талдау жасаныз. Көркемдегіш куралдар мен сөз
Окырманға әсері
айшыктары
2. «Аныздын акыры» шығармасын мазмундас шыгармалармен салыстырыныз. Айырмашылығы мен уксастыгына 1-2 мысал келтiрiнiз.
3. «Аныздын акыры>> шыгармасынын тарихи және көркемдiк кундылыгына мысалдар келтіре отырып, баға беріңіз.
Шыгарма
Аныздын акыры
Тарихи кундылыгы
Керкемдiк кұндылығы
Итак, посмотрим на сам текст и разделим его на участки, чтобы взглянуть на каждый из них.
«Мунара булар жакындаган сайын, биіктей бердi. Кулiм қағып тұрған өні бірте бірте сустана түсті. Дал іргесіне келгенде, зеңгір кектi мебесімен тiреп шалқалап жатып алды. Әмiршiнiң көкiрегiндегi бiр-бiрiмен ит жыгыс тусіп, арбасып жатқан ар удай сезімдердін бәрi де жым болды. Көз алдында кек тіреп тұрып алган мәкаппар мұнара коніліндегі көп түйткілдi куып шықты. Как мұнара көзiндi жіберер емес. Әмiршi тәкаппар сұлудың асқақ жүзіне телміре қараған бозбаладай тамсанып әлі тұр...»
Первый участок текста описывает место, где происходили события. Рассказчик говорит о колокольне, которая совсем близко, и высокой траве, которая достигает коленей. Затем он описывает, что когда он подошел к замку, зорким взглядом увидел волков, которые были сплетены друг с другом и между ними имели серьезные отношения. Он также заметил, что ястреб сверху наблюдает за ситуацией и орел на его плече, как сокол.
Теперь перейдем к следующей части текста.
«Мәнмен ойлап даладай жию-жайы қараса берік, Қазаным, өте түзілдi болар көр! Ар-жалау тұрмыстарымен бірдей даладай соғысып шықты. Менау, менің махаббатты ойлап алдымдарыым тугыр гөмбiреккi саспендеме тар түсігiне ғанта көзге толды.»
Здесь рассказчик просит Казан, своего друга, обратить внимание на красоту дикой природы. Он также говорит о своих чувствах и о том, что его охватывает чувство полной радости.
Теперь давайте возьмем третью часть текста.
«Менің сендеуімнен кейін тағы де жыномаймын жаттык. орманда шықкан бұледегі шызықты, махаббатты күлгінден снегдiк салқын жылпы. Жалқау қаған көздерді ішіне түгiп, мені маған ";
Бағалау критерийі" деп назарыммен, баға бердi, Міне!».
Здесь рассказчик говорит о своей влюбленности после соревнования и просит Мину оценить свою работу и поставить оценку.
Итак, мы разобрали текст по частям и теперь можем ответить на вопросы, предложенные заданием.
**Тапсырма 1:**
Вам нужно исследовать использованные в тексте символы и фразы, связанные со стихийными элементами. Обратите внимание на символы и поэтические выражения.
**Тапсырма 2:**
Вам нужно сравнить содержание стихотворения «Аныздын акыры» с его поэтическими выражениями. Приведите 1-2 примера его различий и преимуществ.
**Тапсырма 3:**
Вы должны привести примеры для истории и календарного значения стихотворения «Аныздын акыры», а также выставить оценку.
Таким образом, чтобы ответить на эти вопросы и выполнить задание, необходимо использовать знания и обработать текст, разделив его на части и анализируя каждую из них. Такой подход позволит нам понять содержание и особенности текста и дать информативные и обоснованные ответы на поставленные вопросы.