Бір шалдын төрт улы болыпты. Бiр кунi шал улдарын жинап алып: -Мен картайдым. Сендер ер жеттiндер. Кара шаныракка біреуінді калдырамын. Кiмнiн акылы байлыгына сай болса, сол мұрагерім болады. Жиган байлықтарынды көрсетiндер, -дедi. Балалары әкесіне байлыктарын әкеліп, мактанды. Улкен улы асыл тас салган жүзігін көрсетіп: 1. Улкен ұлы не деп жауап беруi мүмкін (2 сейлем)? Мәтiн жалгасын тынданыз. -Мiне, менін байлыгым. Жарты патшалыкка татиды. Кiм бай болса, сол акылды, дедi. Екiншi улы сэндi кнiмдерiн кнiп, әдеміленіп келді де: -Менi керген жұрт киiмiмнiн алдында бас иеді. Мұндай кнiмдi патша да кимеген. Бәсi бiр патшалык, деді. Ушiншi ұлы кумiспен және алтынмен апталган белдігін буынып: -Мундай белдiктi ешкiм, ешкашан буынып корген емес. Құны екі патшалыкка жук, дедi. Әкесі үлкен ұлдарына карап, басын шайкайды да, кенже ұлына: 2. Әкесі ен кiшi ұлына не деп айтуы мумкін (2 сойлем)?
Мәтiн жалғасын тынданыз. -Эй, сен, неге ундемейсін? Мақтанарлык байлығын кане? - деді. Кенжесi: Менде асыл тасты жузiк те, сәндi киiм де, алтын-күміспен апталган белдiк те жок. Тек жұмыска жарамды екi колым бар. Кайрат-жiгерге толы жүрегім бар. Бар байлығым осы. - дедi. Шал кенже улына риза болды. Жумыс iстей білген адам жутамайды, деп, батасын берiп, мұрагер етті. Кейiн жут болып, байдын бар малы кырылып, балалары колдарына таяк устап калыпты. Сол кезде өнер жиған кіші баласы ғана бакуатты емiр сүріп, ел-жұртына кеп пайдасын тигізіпті. 3.Окесiне неліктен кенже улынын жауабы унайды? Далел--- (2 сөйлем)?

БЕЗ СПАМА! НОРМАЛЬНЫЙ ОТВЕТ.

ivancerbadji ivancerbadji    2   15.03.2022 22:53    33

Ответы
Ladybagshca Ladybagshca  22.12.2023 08:45
Добрый день! Спасибо за ваш вопрос!

Давайте решим его поэтапно.

1. Улкен ұлы не деп жауап беруi мүмкін (2 сейлем)? Мәтiн жалгасын тынданыз.
Первая фраза "Мiне, менін байлыгым. Жарты патшалыкка татиды" говорит о том, что большими людьми могут быть те, у которых есть собственное мнение и которых уважают другие.
Вторая фраза "Кiм бай болса, сол акылды" говорит о том, что ум человека, не зависимо от его социального положения, может сделать его умным.
Таким образом, первый улкен ұлы - это человек, у которого есть собственное мнение и которому другие люди доверяют и уважают его акыл. А второй улкен ұлы - это человек, у которого есть ум и он способен принимать разумные решения, не зависимо от социального положения.

2. Әкесі ен кiшi ұлына не деп айтуы мумкін (2 сойлем)?
В данном случае, второй ученик говорит, что у него нет ни денег, ни золотых и серебряных украшений, но у него есть две рабочие руки. Он также упоминает, что у него есть дружба и любовь к Кайрату и Жигеру. И он говорит, что вот эти качества делают его умным и важным человеком.

3. Окесiне неліктен кенже улынын жауабы унайды? Далел--- (2 сөйлем)?
Третий ученик говорит, что кенже улыниң жауабы окесінен тыс. Два аргумента, которые он приводит, это:
- он помогает своим близким (он указывает на то, что он снимает шапку перед своими братьями и сестрами);
- он жертвует своим имуществом ради благополучия народа (он говорит, что был готов отдать свое золото и серебро).

Таким образом, третий ученик говорит, что кенже улы - это тот, кто помогает другим и готов отдать свое имущество ради общего благополучия.

Надеюсь, я смог разъяснить ответ на заданный вопрос! Если у вас остались еще какие-либо вопросы, обращайтесь!
ПОКАЗАТЬ ОТВЕТЫ
Другие вопросы по теме Қазақ тiлi