90, Окуп чыгып, бир өңчөй мүчөлөргө тиешелүү жалпылагыч сөз келти- рип жазгыла. Тыныш белгилерин коюп, алардын эмне үчүн коюлганын айтып бергиле. 1. Биздин класстын эки окуучусу олимпиадага катышат Алибек менен Назира. 2. Мага жаккан сабактар математика физика жана география. 3. Кыргызстандын дарыялары Нарын Суусамыр Кара-Дарыя Ак-Буура Көкөмерен. 4. Кыргызстанда Ысык-Көл Соң-Көл Чатыр-Көл Сары-Челек деген көлдөр бар. 5. Бардык сабактардан Алибек Серёжа Наташа Дастанбек жак- шы окушат. 6. Биздин класстын балдары кыздары театрга бар- мак болушту. 7. Жайында Крымга барып агам жеңем болуп эс алабыз. 8. Чүй өрөөнүндө кыргыз орус немис дунган уйгурлар ынтымактуу жашашат. 9. Гималай Алай Памир Алтай тоолору Азия материгинде. 10. Чыңгыз Айтматовдун « Жамийла» «Саманчынын жолу» «Кыямат» «Кылым карытар бир күн» «Ак кеме» деген китептерин окуганмын.
Данный текст представляет собой ряд предложений, в каждом из которых перечислены некоторые факты или утверждения. Задача состоит в том, чтобы понять, какие слова поставлены в неправильном порядке в предложениях.
Посмотрим на каждое предложение по отдельности:
1. Биздин класстын эки окуучусу олимпиадага катышат Алибек менен Назира.
В данном предложении слова "Алибек" и "Назира" стоят в неправильном порядке. В правильном порядке должно быть "Назира менен Алибек".
2. Мага жаккан сабактар математика физика жана география.
В данном предложении слово "жана" стоит в неправильном месте. В правильном порядке оно должно стоять после слова "жана" - "математика, физика жана география".
3. Кыргызстандын дарыялары Нарын Суусамыр Кара-Дарыя Ак-Буура Көкөмерен.
В данном предложении все слова перечислены в правильном порядке, их порядок необходимо сохранить.
4. Кыргызстанда Ысык-Көл Соң-Көл Чатыр-Көл Сары-Челек деген көлдөр бар.
В данном предложении все слова перечислены в правильном порядке, их порядок необходимо сохранить.
5. Бардык сабактардан Алибек Серёжа Наташа Дастанбек жак- шы окушат.
В данном предложении слово "жакшы" стоит в неправильном месте. В правильном порядке оно должно стоять перед словом "окушат" - "жакшы окушат".
6. Биздин класстын балдары кыздары театрга бар- мак болушту.
В данном предложении слова "бармак" и "болушту" стоят в неправильном порядке. В правильном порядке должно быть "болушту бармак".
7. Жайында Крымга барып агам жеңем болуп эс алабыз.
В данном предложении слова "агам" и "жеңем" стоят в неправильном порядке. В правильном порядке должно быть "жеңем агам".
8. Чүй өрөөнүндө кыргыз орус немис дунган уйгурлар ынтымактуу жашашат.
В данном предложении слово "ойыматкан" стоит в неправильном месте. В правильном порядке оно должно стоять после слова "уйгурлар" - "уйгурлар ойыматкан жашашат".
9. Гималай Алай Памир Алтай тоолору Азия материгинде.
В данном предложении все слова перечислены в правильном порядке, их порядок необходимо сохранить.
10. Чыңгыз Айтматовдун « Жамийла» «Саманчынын жолу» «Кыямат» «Кылым карытар бир күн» «Ак кеме» деген китептерин окуганмын.
В данном предложении слова "китептерин" и "окуганмын" стоят в неправильном порядке. В правильном порядке должно быть "окуганмын китептерин".
Правильные порядки слов в каждом предложении:
1. Назира менен Алибек.
2. Математика, физика жана география.
3. Кыргызстандын дарыялары Нарын, Суусамыр, Кара-Дарыя, Ак-Буура, Көкөмерен.
4. Ысык-Көл, Соң-Көл, Чатыр-Көл, Сары-Челек.
5. Жакшы окушат.
6. Болушту бармак.
7. Жеңем агам.
8. Чүй өрөөнүндө кыргыз, орус, немис, дунган, уйгурлар ойыматкан жашашат.
9. Гималай, Алай, Памир, Алтай тоолору Азия материгинде.
10. Чыңгыз Айтматовдун «Жамийла», «Саманчынын жолу», «Кыямат», «Кылым карытар бир күн», «Ак кеме» деген китептерин окуганмын.
В каждом предложении слова переставлены таким образом, что они стоят не в правильном порядке или по неправильной части речи. Правильный порядок слов может делать предложение логичным и понятным для читателя. Таким образом, важно обратить внимание на порядок слов и на их часть речи для правильного формирования предложений.
Посмотрим на каждое предложение по отдельности:
1. Биздин класстын эки окуучусу олимпиадага катышат Алибек менен Назира.
В данном предложении слова "Алибек" и "Назира" стоят в неправильном порядке. В правильном порядке должно быть "Назира менен Алибек".
2. Мага жаккан сабактар математика физика жана география.
В данном предложении слово "жана" стоит в неправильном месте. В правильном порядке оно должно стоять после слова "жана" - "математика, физика жана география".
3. Кыргызстандын дарыялары Нарын Суусамыр Кара-Дарыя Ак-Буура Көкөмерен.
В данном предложении все слова перечислены в правильном порядке, их порядок необходимо сохранить.
4. Кыргызстанда Ысык-Көл Соң-Көл Чатыр-Көл Сары-Челек деген көлдөр бар.
В данном предложении все слова перечислены в правильном порядке, их порядок необходимо сохранить.
5. Бардык сабактардан Алибек Серёжа Наташа Дастанбек жак- шы окушат.
В данном предложении слово "жакшы" стоит в неправильном месте. В правильном порядке оно должно стоять перед словом "окушат" - "жакшы окушат".
6. Биздин класстын балдары кыздары театрга бар- мак болушту.
В данном предложении слова "бармак" и "болушту" стоят в неправильном порядке. В правильном порядке должно быть "болушту бармак".
7. Жайында Крымга барып агам жеңем болуп эс алабыз.
В данном предложении слова "агам" и "жеңем" стоят в неправильном порядке. В правильном порядке должно быть "жеңем агам".
8. Чүй өрөөнүндө кыргыз орус немис дунган уйгурлар ынтымактуу жашашат.
В данном предложении слово "ойыматкан" стоит в неправильном месте. В правильном порядке оно должно стоять после слова "уйгурлар" - "уйгурлар ойыматкан жашашат".
9. Гималай Алай Памир Алтай тоолору Азия материгинде.
В данном предложении все слова перечислены в правильном порядке, их порядок необходимо сохранить.
10. Чыңгыз Айтматовдун « Жамийла» «Саманчынын жолу» «Кыямат» «Кылым карытар бир күн» «Ак кеме» деген китептерин окуганмын.
В данном предложении слова "китептерин" и "окуганмын" стоят в неправильном порядке. В правильном порядке должно быть "окуганмын китептерин".
Правильные порядки слов в каждом предложении:
1. Назира менен Алибек.
2. Математика, физика жана география.
3. Кыргызстандын дарыялары Нарын, Суусамыр, Кара-Дарыя, Ак-Буура, Көкөмерен.
4. Ысык-Көл, Соң-Көл, Чатыр-Көл, Сары-Челек.
5. Жакшы окушат.
6. Болушту бармак.
7. Жеңем агам.
8. Чүй өрөөнүндө кыргыз, орус, немис, дунган, уйгурлар ойыматкан жашашат.
9. Гималай, Алай, Памир, Алтай тоолору Азия материгинде.
10. Чыңгыз Айтматовдун «Жамийла», «Саманчынын жолу», «Кыямат», «Кылым карытар бир күн», «Ак кеме» деген китептерин окуганмын.
В каждом предложении слова переставлены таким образом, что они стоят не в правильном порядке или по неправильной части речи. Правильный порядок слов может делать предложение логичным и понятным для читателя. Таким образом, важно обратить внимание на порядок слов и на их часть речи для правильного формирования предложений.