Перевод. when we see or hear the word "business", however we think first of all not of different shops, factories or mines, but of offices. modern business is done chiefly there, and a day of a modern businessman is a day spent at an office.that is probably why business people pay so much attention to the way their officeslook like. i am sure you can easily imagine this place.usually it is situated in a large or not very large well-planned building somewherein the centre or in a prestige district of the city. how large the office itselfis depends on the dimensions of the firm, which the businessman owns. but inany case it should be light and clean and have not necessary very chic and expensivebut comfortable furniture of good quality. one more very importantthing is the air. it should always be fresh and neither hot nor cold. for this purposea lot of modern businessmen use various types of air-conditioners. office work usually means different forms of communication. a businessmanoften needs to speak to other people and he can do this by using the telephone,which is an important part of the communications system. the head of a largefirm usually has two telephones on his desk. one is a usual telephone, whichconnects the businessman with other people in the town and in other countries.but the other one is connected to a private internal system and this makes it possiblefor members of the staff in different parts of the same building to talk toone another without leaving their rooms. a businessman also communicates by writing. but he doesn't write his lettershimself, he dictates them to his secretary, usually a woman, who types them on atypewriter or with the help of a computer, and then takes them to be signed.after that she posts all the letters or (which is more common nowadays) sendsthem using fax. thus we can say for sure that different technical means andequipment like personal computer, fax, xerox, printer occupy a considerable partof the office interior.and of course speaking about offices of any kind we shouldn't forget the person,who actually organizes the work there, who arranges meetings, makes appointments,cancels them, does most of the paper-work and answers telephone callsthus helping her boss in his business.

Bihan231 Bihan231    2   28.05.2019 04:00    2

Ответы
gomonovdima71 gomonovdima71  25.06.2020 14:11
Когда мы видим или слышим слово "бизнес", мы начинаем думать не о всяких магазинах, заводах или о шахта, а об офисе. Современный бизнес строится именно на этом, а день бизнесмена это день, потраченный в офисе. Вот, наверное, почему люди занимающиеся бизнесом уделяют столько времени офису в котором они работают.
Я уверен, что вы можете легко представить это место. Обычно это место находится в большом или не очень большом хорошо спланированном здании где-то в центре или престижном районе города. Насколько большой офис зависит от размеров фирмы, которой владеет бизнесмен. В любом случае, она должна быть светлой и чистой, не очень вычурной, но мебель должна иметь хорошее качество. Ещё одно важное качество это воздух. Он всегда должен быть свежим и ни душным, ни холодным. для этого многие бизнесмены используют разные кондиционеры. 
Работа в офисе всегда подразумевает работу с общением.Бизнесмену часто приходиться говорить с другими людьми и он может делать это по телефону, который является важной частью системы общения. Глава крупной фирмы имеет, как правило, два телефона на своём столе. Одним из них является обычный телефон, который  соединяет бизнесмена с другими людьми в городе, с людьми разных стран. А другой соединяется с приватной внутренней системой, который делает возможным говорить с членами одного и того же здания, не выходя из номера. 
Бизнесмен также общается с письма. Но он не пишет письма сам, он диктует текст секретарше, обычно это женщина, которая печатает его на пишущей машинке или с компьютера, а затем подписывает их. После этого она отправляет их на почту или (что чаще встречается в наши дни) Таким образом, мы можем с уверенностью сказать, что различные технические средства и оборудование, как персональный компьютер, факс, ксерокс, принтер занимают значительную часть офиса. И, конечно, говоря о офисах любого рода мы не должны забывать человека, который на самом деле организует работу  там, кто организует встречи, делает назначения, отменяет их, делает большую часть бумажной работы и ответов телефону своему боссу в его бизнесе.
ПОКАЗАТЬ ОТВЕТЫ
Другие вопросы по теме Английский язык