Перевести the influence of advertising in the mass media market has both advantages and disadvantages. on the plus side is the fact that people get an incredible variety of information entertainment and culture at minimal cost. the disadvantage is that nearly all of america mass communications are heavily overloaded with commercial or persuasive messages . all advertising contains both information and persuasion. the classified advertisements in the daily newspapers are almost pure information. so are most of the supermarkets specials.

Makcuм Makcuм    1   30.03.2019 13:10    4

Ответы
никита3427 никита3427  27.05.2020 17:18
Влияние рекламы в масс-медийном рынке имеет как преимущества, так и недостатки. Хорошая сторона заключается в том, что люди получают невероятное разнообразие развлечений, культуры и информации при минимальных затратах. Недостатком является то, что почти все из Америки массовых коммуникаций сильно перегружено коммерческими или убедительными сообщениями. 
Все рекламы содержат как информацию, так и убеждения. Рекламные объявленения в ежедневных газетах содержат почти чистую информацию. Таким образом, большинство из супермаркетов спец.
ПОКАЗАТЬ ОТВЕТЫ
Другие вопросы по теме Английский язык