Перевести текст на язык
misha: i go to the café, mum?
mother: no, you you stay here.
misha: but rob's plane isn't here yet.
father: we look at the information board again.
other: you see it? flight 345 is here. we go to the arrivals.
cather: but how we recognize your friend, misha? have you got
his picture?
misha: no, i haven't. he didn't send me his pictures.
mother: read the e-mail again. is there no more information in it?
cha: oh, wait. yes, there is. “i've got a yellow t-shirt, a pair of blue
jeans, a pair of brown trainers and a black cap. my sweater is green.
my rucksack is the colour of my tartan: red, blue, green and black."
so we recognize rob by his clothes.
other: that's all very good, but the arrivals area is not small. and
wear a jacket, not a sweater. we miss him. by the way, what's
a tartan?
mother: i've got an idea. we make a big poster with his name on it
and wait.
unit 4 lessons 7,8 109
Миша: ... я хожу в кафе, мам?
Мать: Нет, ты ... Ты ... останься здесь.
Миша: Но самолета Роба еще нет.
Отец: Мы ... снова посмотрим на информационное табло.
Другое: ... ты видишь это? Рейс 345 здесь. Мы ... идем к прибывающим.
Катер: Но как ... мы узнаем твоего друга, Мишу? У тебя есть
его картина?
Миша: нет, не имею. Он не прислал мне свои фотографии.
Мать: Прочитай письмо снова. В нем больше нет информации?
cha: Ой подожди Да, есть. «У меня есть желтая футболка, пара синих
джинсы, коричневые кроссовки и черная кепка. Мой свитер зеленый.
Мой рюкзак цвета моего тартана: красный, синий, зеленый и черный ".
Итак, мы ... узнаем Роба по его одежде.
Другое: Это все очень хорошо, но зона прибытия не маленькая. И Роб ...
носить куртку, а не свитер. Мы ... скучаем по нему. Кстати, что
тартан?
Мать: у меня есть идея. Мы ... делаем большой плакат с его именем на нем
и ждать.