Перевести на язык market research an essential part of marketing is market research. this should not only procede the introduction of new products but should keep a regular check on what is happening to existing ones, the object of market research is,primarily, to find out what the public wants. if a product is needed, it will sell. market researchers also attempt to find out in what form, shape, color and package the public will accept the product. they also try to keep track of changing patterns in demand. the successful firm is the one that can commence production today for the needs of tomorrow. market research must be distinguished from consumer research. this looks at marketing from the consumers' point of view. it is concerned with such questions as which of many rival products represent the best value for money, and how best the consumers' interests can be safeguarded. market researchers will, of course,be concerned not only with what products are needed and what will 'sell' them , but with the peculiarities of the markets with which their firms are concerned. are there any moral, legal or social reasons why the proposed product should not be marketed in the area under consideration? in what way will demand, and the type of appeal that will have to be made to consumers through advertising, have to take account of the cocial, linguistic and racial backgrounds of the potential customers?

makspayneg makspayneg    3   11.06.2019 22:30    4

Ответы
ФелаБульф12 ФелаБульф12  09.07.2020 18:03
- это исследование рынка. Это должно не только продолжения введение

новые продукты, но следует держать регулярные проверки на то, что происходит на

существующие объектом рыночного исследования,в первую очередь, чтобы выяснить, что

общественность хочет. Если продукт нужен, он будет продавать.
Исследователи рынка также пытаются выяснить, в каком виде, форме, цвету и пакет общественности будут принимать продукт. Они также стараемся отслеживать изменение структуры спроса.

Успешная фирма может начать производство сегодня для требований завтрашнего дня. 
Исследования рынка следует отличать от потребительских исследований. Она смотрит на маркетинг от потребителя " точки зрения. Она охватывает такие вопросы, как : какой из многих конкурирующих продуктов, представляют собой лучшее соотношение цены и качества, и как наилучшим интересам потребителей могут быть защищены.
Исследователи рынка будет, конечно,быть озабочены не только тем, какие продукты нужны и какие будут " продавать " их , но с особенностями рынков, с которых их работодатели беспокоятся. Существуют ли какие-либо моральных, правовых или социальных причин, почему предлагаемый товар не должен продаваться в рассматриваемой области? Каким образом будет спрос, и тип обращения, которые должны быть сделаны до потребителей с рекламы, нужно учитывать cocial, языковых и расовых групп потенциальных клиентов?
ПОКАЗАТЬ ОТВЕТЫ
Другие вопросы по теме Английский язык