Перевести на  adfreak chevrolet took all the branding off this malibu to see what people really think of itsorry, it's not actually a lexusby tim nudd january 8, 2016, 1: 06 pm est  the chevrolet malibu is the folgers crystals of automobiles—people think it's amazing partly because they don't know what it is—in this latest "real people, not actors" spot from commonwealth/mccann. with cameras rolling, chevy stripped the branding off the vehicle and invited regular people to explore it. the first three people who pipe up in the spot wonder aloud if it's a lexus, an acura or a bmw. later, they peg the price of the car at between $50,000 and $80,000. don't they feel foolish when they learn it's a malibu, and it starts at $22,500? the "real people, not actors" campaign has been really well done, from the focus-group ads we covered last year to the three entertaining silverado spots that launched last week. the genius is that the ads seem to authentically capture honest reactions, uniformly positive, about chevy—though of course there's plenty that's been edited out. chevy credits the campaign with helping the nameplate to increase retail sales every month since march 2015. "we now have a great opportunity with the all-new malibu, cruze and the rest of the chevrolet lineup to continue to evolve our storytelling and move from shifting to reinforcing perceptions about the products and the brand," says paul edwards, u.s. vice president of chevrolet marketing. "unbranded" is the first ad for the 2016 malibu. it debuts friday night in theaters—a 45-second version will run immediately after the lights have dimmed and before the previews begin—which chevy claims is a "first-to-market use of advertising."

ладдщв ладдщв    3   14.07.2019 05:10    2

Ответы
millizza11 millizza11  15.09.2020 14:47
ADFREAK Шевроле взял все Брендинг от этого Малибу, чтобы увидеть, что люди действительно думают о ItSorry, это на самом деле не LexusBy Тим Nudd 8 января, 2016, 1:06 вечера est  Шевроле Малибу-это Folgers кристаллы автомобилей—люди думают, что это удивительно, отчасти потому, что они не знают, что это такое—в этой последней "реальные люди, не Актеры" пятна от Содружества/Маккен. С камер прокатки, Чеви раздели брендирование автомобиля и пригласил обычных людей, чтобы изучить ее. Первые три человека, кто трубы в месте удивляться вслух, если это "Лексус", в Акура или БМВ. Позже, они ПЭГ цена автомобиля в между $50,000 и $80,000. Они не чувствуют себя глупо, когда они узнают, что это Малибу, и она начинается с $22,500? "Настоящие люди, не Актеры" кампания была очень хорошо сделали, от фокус-группы объявлений мы рассмотрели в году к трем развлекательные Сильверадо пятна, которые запущены на неделе. Гениальность заключается в том, что реклама вполне достоверно запечатлеть честных реакций, равномерно положительным, о Шеви—хотя конечно есть много, что было вырезано. Чеви кредитов кампанию с табличке увеличение объемов розничных продаж каждый месяц начиная с марта 2015 года. "У нас сейчас есть прекрасная возможность с нового Malibu, Cruze и весь остальной модельный ряд Шевроле продолжать развиваться наше повествование и перейти от сдвига укреплению представлений о продукции и бренда", - говорит Пол Эдвардс, США вице-президент Chevrolet по маркетингу. "Клейма" - это первая реклама в 2016 Малибу. Его дебюты в пятницу вечером в театры—45-секундная версия будет работать сразу после того, как свет потускнел, и перед превью начинать—что Шеви называет "первым на рынке, использование рекламы."
ПОКАЗАТЬ ОТВЕТЫ
Другие вопросы по теме Английский язык