Нужен нормальный перевод текста businesses need to advertise. if they didn’t advertise no one would even learn of the existence of their wares. in part, advertising is aimed at conveying information to potential customers and clients, but it is also used to persuade public to buy. this is the area in which advertising is often criticized. advertisements are sometimes misleading. although it is illegal for advertisers to make untrue statements about their goods, services or prices, they still make their wares seen unduly attractive. they pander to our egos and our vanities. they create a demand which would not otherwise exist. it is easy to say, “i’m not influenced by the adverts! ” everyone is influenced to a certain extent. there was recently some research on subliminal advertising. the word “coffee” was flashed on to the television screen. it happened so quickly that no one was aware it had happened. for just a fraction of a second it registered on the viewers’ subconscious. the result? a surprising number of people chose to make coffee at that precise moment. of course, it could have been a coincidence but it was highly unlikely. yet, for the typical manufacturer advertising is a form of insurance. the nature and extent of consumer’s needs have to be constantly assessed. if the needs are overestimated it is possible, through advertising, to soak up the surplus goods which have been produced. as a demand for a product sags, it can be stimulated. there are all sorts of useful byproducts. without the possibility of advertising, workforces would have to be laid off when sales fell. the warehouses would become overfilled and stocks would deteriorate, perhaps even becoming obsolete. advertising goes far beyond television and hoardings, newspapers and magazines. the manager of a clothes store is advertising by putting models wearing the store’s clothes in the window. a bicycle manufacturer is advertising when he sends a new price-list through the post to his retailers. how could trading be carried on without such devices? some would even go so far as to say that advertising actually enriches our lives. commercial television is able to provide us with free programs thanks to its advertising revenues. national newspapers drive much of their revenue from advertising. look at a typical newspaper and you will discover the proportion of the pages devoted to advertisements. we also have advertisers to thank for the free color supplements accompanying the sunday newspapers.
наличие своих товаров. В частности, реклама направлена на передаче информации для потенциальных клиентов и клиентов, но он также используется, чтобы убедить общественность, чтобы купить. Это область, в которой реклама часто подвергается критике. Размещение рекламы иногда вводит в заблуждение. Несмотря на то, что это незаконно для рекламодателей, чтобы сделать ложные заявления о своих товарах, услугах или ценах, они до сих пор делают их товары видели чрезмерно привлекательным. Они потворствовать нашим эго и наших сует. Они создают спрос, который не существовали бы иначе. Легко сказать: "Я не под влиянием рекламы!» Все зависит в определенной степени.
Был в последнее время некоторые исследования подсознательной рекламы. Слово "кофе" был мелькали на экране телевизора. Это случилось так быстро, что никто не знал, это случилось. На какое-то долю секунды он зарегистрирован на подсознание зрителей. Результат? Удивительное число людей решили сделать кофе в тот самый момент. Конечно, это могло бы быть совпадением, но это было крайне маловероятно.
Тем не менее, для типичного производителя рекламы является одной из форм страхования. Природа и
Степень потребностей потребителя приходится постоянно оценивать. Если потребности завышены возможно, через рекламу, чтобы впитать излишки товаров, которые были произведены. Как спроса на продукт провисает, его можно стимулировать. Есть все виды полезных побочных продуктов. Без возможности рекламы, трудовые ресурсы должны быть уволены, когда продажи упали. Склады станут переполняется и запасы будут ухудшаться, возможно, даже стать устаревшими.
Реклама выходит далеко за рамки телевидения и бордах, газет и журналов. Менеджер магазина одежды является реклама, помещая модели носить одежду в магазине в окне. Производитель велосипедов является реклама, когда он отправляет новый прайс-лист по почте к своим розничным торговцам. Как может быть торговля, осуществляемая без таких устройств?
Некоторые даже заходят так далеко, чтобы сказать, что реклама на самом деле обогащает нашу жизнь.
Коммерческое телевидение может предоставить нам бесплатные программы благодаря своей рекламе
доходы. Центральные газеты ездить большую часть своих доходов от рекламы. Посмотрите на
Типичная газета, и вы откроете для себя часть страниц, посвященных
рекламные объявления. Мы также имеем рекламодателей поблагодарить за свободных цветных добавок
сопровождающий воскресные газеты.