Можете задать 5 вопросов к тексту вот он advertising companies say advertising is necessary and important. it informs people about new products. advertising hoardings in the street make our environment colourful. and adverts on tv are often funny. sometimes they are mini-dramas and we wait for the next programme in the mini-drama. advertising can educate, too. adverts tell us about new, healthy products. and adverts in magazines give us ideas for how to look prettier, be fashionable and be successful. without advertising life is boring and colourless. but some consumers argue that advertising is a bad thing. they say that advertising is bad for children. adverts make children ‘pester’ their parents to buy things for them. advertisers know we love our children and want to give them everything. so they use children’s ‘pester power’ to sell their products. finally, consumers say, if there is advertising there must be rules. some adverts advertise unhealthy things like cigarettes and make people waste their money. перевод рекламные компании говорят, что реклама нужна и важна. он информирует людей о новых товарах. рекламные щиты на улице сделает нашу среду красочные. и реклама по телевизору часто смешно. иногда они являются мини-драмы и ждем следующей программы в мини-драма. реклама тоже может воспитывать. объявления расскажите о новых, здоровых продуктов. и рекламы в журналы нам идеи о том, как выглядеть красивее, быть модным и быть успешным. без рекламы жизнь скучна и бесцветна. но некоторые потребители , что реклама-это плохо. говорят, что реклама-это плохо для детей. рекламу делают детей ‘донимать’ родителей купить для них вещи. рекламодатели знают, что мы любим наших детей и хотим дать им все. поэтому они используют детей мощность приставать, чтобы продать свою продукцию. наконец, потребители говорят, если есть реклама, там должны быть правила. некоторые объявления рекламируют нездоровые вещи, как сигареты и заставляют людей тратить свои деньги.
2. How can advertising educate?
3.why say that advertising is bad for children? 4.what rules are there in advertising?
5.what ideas give us in the adverts in the magazine?