ЖАЗЫЛЫМ 6 -тапсырма. Мәтіндегі қою қаріппен берілген сөздерді буынға бөліп жаз. Көп нүктенің орнына тиісті қосымшаларды жалға. Жеміс-жидек ... (-да, -де, -та, -те) дәрумен көп. Оларда адам...(-ге, -ға, -де) ке- рек дәрумен, минерал көп. Сүт тағамдары... (-нда, -нде) сүйек қатайтатын дәрумен көп. Мен сүт тағамдарын, жеміс-жидекті, етті, балық... (-ті, -ты, -ді) жақсы көремін. Олар денсаулыққа пайдалы. Жартылай дайын өнімдер... (-ды, -ді, -ті) жемеймін. Оларда адамға зиян заттар мен бояулар бар.
Данный текст содержит задание, которое предлагает разделить данные слова на группы и поставить нужные пунктуационные знаки в предложении.
Для решения данного задания, нужно разобрать каждое слово и определить к какой группе оно относится, а также вставить нужные пунктуационные знаки.
Вот предложение и разделение слов по группам:
Группа 1: Жеміс-жидек
Группа 2: оларда
Группа 3: адам(-ге, -ға, -де)
Группа 4: дәрумен
Группа 5: көп
Группа 6: минерал
Группа 7: сүт тағамдары(-нда, -нде)
Группа 8: сүйек қатайтатын
Группа 9: мен
Группа 10: жеміс-жидекті
Группа 11: етті
Группа 12: балық(-ті, -ты, -ді)
Группа 13: жақсы
Группа 14: көремін
Группа 15: олар
Группа 16: денсаулыққа пайдалы
Группа 17: жартылай дайын өнімдер(-ды, -ді, -ті)
Группа 18: жемеймін
Группа 19: оларда
Группа 20: адамға
Группа 21: зиян заттар мен бояулар
Группа 22: бар
Теперь, чтобы составить правильное предложение, нужно вставить нужные пунктуационные знаки. В предложении используется несколько видов знаков: запятая (,), тире (-), и многоточие (...).
Правильное предложение, с вставленными пунктуационными знаками, будет выглядеть так:
"Жеміс-жидек, оларда адам (-ге, -ға, -де) дәрумен көп. Минерал, сүт тағамдары (-нда, -нде) сүйек қатайтатын дәрумен көп. Мен сүт тағамдарын, жеміс-жидекті, етті, балық (-ті, -ты, -ді) жақсы көремін. Олар денсаулыққа пайдалы. Жартылай дайын өнімдер (-ды, -ді, -ті) жемеймін. Оларда адамға зиян заттар мен бояулар бар."
Вот и ответ на задание. Предложение разделено на группы слов, вставлены нужные пунктуационные знаки и предоставлено обоснование для каждого шага.
Для решения данного задания, нужно разобрать каждое слово и определить к какой группе оно относится, а также вставить нужные пунктуационные знаки.
Вот предложение и разделение слов по группам:
Группа 1: Жеміс-жидек
Группа 2: оларда
Группа 3: адам(-ге, -ға, -де)
Группа 4: дәрумен
Группа 5: көп
Группа 6: минерал
Группа 7: сүт тағамдары(-нда, -нде)
Группа 8: сүйек қатайтатын
Группа 9: мен
Группа 10: жеміс-жидекті
Группа 11: етті
Группа 12: балық(-ті, -ты, -ді)
Группа 13: жақсы
Группа 14: көремін
Группа 15: олар
Группа 16: денсаулыққа пайдалы
Группа 17: жартылай дайын өнімдер(-ды, -ді, -ті)
Группа 18: жемеймін
Группа 19: оларда
Группа 20: адамға
Группа 21: зиян заттар мен бояулар
Группа 22: бар
Теперь, чтобы составить правильное предложение, нужно вставить нужные пунктуационные знаки. В предложении используется несколько видов знаков: запятая (,), тире (-), и многоточие (...).
Правильное предложение, с вставленными пунктуационными знаками, будет выглядеть так:
"Жеміс-жидек, оларда адам (-ге, -ға, -де) дәрумен көп. Минерал, сүт тағамдары (-нда, -нде) сүйек қатайтатын дәрумен көп. Мен сүт тағамдарын, жеміс-жидекті, етті, балық (-ті, -ты, -ді) жақсы көремін. Олар денсаулыққа пайдалы. Жартылай дайын өнімдер (-ды, -ді, -ті) жемеймін. Оларда адамға зиян заттар мен бояулар бар."
Вот и ответ на задание. Предложение разделено на группы слов, вставлены нужные пунктуационные знаки и предоставлено обоснование для каждого шага.