3.Мәтіннен күрделі сан есімдерді теріп жазыңдар ? Қазақ жігіті жер шарын велосипедпен араламақ , - деп хабарлайды Азаттық . 26 жастағы Мағжан Сағымбаев 28 мың шақырым жолды жүріп өтпек . 2014 жылдың 1 мамырында басталатын саяхат 2015 жылы наурыз айында аяқталады . « Сапарымда қазақстаннан бастап , Өзбекстан , Түркіменстан , Иран , Түркия елдеріне барамын . Одан әрі Еуропаның 18 еліне сапарлауды жоспарлап отырмын . Солтүстік Америкада АҚШ территориясын , Аустралия , Малайзия , Тайланд , Камбоджа , Вьетнам , Қытайды шарлап шығамын . Қытайдан кейін елге ораламын » , - дейді саяхатшы . Ол күніне 50 - ден 200 шақырымға дейін жол жүруді жоспарлап отыр . АҚШ - ты 100 күнде , Қытайды 90 күнде , Аустралияны 30 күнде аралап шықпақ . Мағжан Сағымбаев : « Әр қаладан көрген білгенімді әлеуметтік желі мен блогым арқылы бөлісіп отырамын » , - дейді .
Для того, чтобы найти числительные в данном тексте, мы должны обратить внимание на числа и слова, которые описывают количество. Вот пошаговое решение:
1. Разделяем текст на предложения. В данном тексте у нас есть два предложения: "Қазақ жігіті жер шарын велосипедпен араламақ" и "деп хабарлайды Азаттық".
2. Анализируем каждое предложение в поисках числительных. Первое предложение не содержит числительных, поэтому мы переходим ко второму предложению.
3. Анализируем второе предложение. В нем содержится несколько числительных:
- "26 жастағы Мағжан Сағымбаев 28 мың шақырым жолды жүріп өтпек". Здесь у нас есть числа "26" и "28". Это возраст Мағжана Сағымбаева и количество шақырым, которое он прошел.
- "2014 жылдың 1 мамырында басталатын саяхат 2015 жылы наурыз айында аяқталады". Здесь у нас есть числа "2014" и "2015". Это годы, когда началось и закончилось путешествие Мағжана Сағымбаева.
- "Ол күніне 50 - ден 200 шақырымға дейін жол жүруді жоспарлап отыр". В этом предложении у нас есть числа "50" и "200". Они описывают диапазон количества шақырым, которые он планирует пройти.
- "АҚШ - ты 100 күнде , Қытайды 90 күнде , Аустралияны 30 күнде аралап шықпақ". Здесь у нас есть числа "100", "90" и "30". Они описывают количество дней, через которое Мағжан Сағымбаев планирует пройти соответствующие части своего путешествия.
- "Мағжан Сағымбаев : « Әр қаладан көрген білгенімді әлеуметтік желі мен блогым арқылы бөлісіп отырамын » , - дейді". Здесь ни одного числительного нет.
4. Собираем все найденные числительные: "26", "28", "2014", "2015", "50", "200", "100", "90" и "30". Это все числительные, которые мы нашли в данном тексте.
Эти числительные используются для описания возраста, количества шақырым и длительности путешествия Мағжана Сағымбаева.
1. Разделяем текст на предложения. В данном тексте у нас есть два предложения: "Қазақ жігіті жер шарын велосипедпен араламақ" и "деп хабарлайды Азаттық".
2. Анализируем каждое предложение в поисках числительных. Первое предложение не содержит числительных, поэтому мы переходим ко второму предложению.
3. Анализируем второе предложение. В нем содержится несколько числительных:
- "26 жастағы Мағжан Сағымбаев 28 мың шақырым жолды жүріп өтпек". Здесь у нас есть числа "26" и "28". Это возраст Мағжана Сағымбаева и количество шақырым, которое он прошел.
- "2014 жылдың 1 мамырында басталатын саяхат 2015 жылы наурыз айында аяқталады". Здесь у нас есть числа "2014" и "2015". Это годы, когда началось и закончилось путешествие Мағжана Сағымбаева.
- "Ол күніне 50 - ден 200 шақырымға дейін жол жүруді жоспарлап отыр". В этом предложении у нас есть числа "50" и "200". Они описывают диапазон количества шақырым, которые он планирует пройти.
- "АҚШ - ты 100 күнде , Қытайды 90 күнде , Аустралияны 30 күнде аралап шықпақ". Здесь у нас есть числа "100", "90" и "30". Они описывают количество дней, через которое Мағжан Сағымбаев планирует пройти соответствующие части своего путешествия.
- "Мағжан Сағымбаев : « Әр қаладан көрген білгенімді әлеуметтік желі мен блогым арқылы бөлісіп отырамын » , - дейді". Здесь ни одного числительного нет.
4. Собираем все найденные числительные: "26", "28", "2014", "2015", "50", "200", "100", "90" и "30". Это все числительные, которые мы нашли в данном тексте.
Эти числительные используются для описания возраста, количества шақырым и длительности путешествия Мағжана Сағымбаева.