Переводи понятный firstly, there’s front of the house – that’s receptionists, the people who deal with our guests on a daily basis. they check guests in and out, take reservations, make sure that everyone is getting the service they need. the reception team usually consists of a supervisor and two or three receptionists, depending on the time of day. they report to the front of the house manager, who is also in charge of the porters and doormen. then there’s housekeeping – all the services to do with the rooms. the head housekeeper is in charge of this. she has a team of maids who make up the rooms, provide towels and bed linen, and ensure that everything is ready for a new guest. she also looks after laundry and cleaning in other parts of the hotel. the banqueting and conference manager organizes all the events that take place in the hotel. that could be a one-day conference for twenty people, or a big corporate function with hundreds of guests. he has a team of event organizers who look after groups and parties. for smaller functions we use our in-house catering staff, but for big occasions we employ agency staff by the hour. and finally, there’s the food and beverage manager. l'll tell you more about the restaurant in a moment

гость162 гость162    3   07.08.2019 09:20    0

Ответы
Grister555 Grister555  08.09.2020 09:56
Во-первых, есть перед домом - это регистратуры, люди, которые имеют дело с нашими гостями на ежедневной основе. Они проверяют гостей и выход, принять оговорки, убедитесь, что каждый получает услугу они нуждаются. Сотрудники стойки регистрации, как правило, состоит из руководителя и двух или трех регистраторами, в зависимости от времени суток.они подотчетны перед управдома, который также отвечает за привратников и швейцаров.
Тогда есть уборка - все услуги, делать с номерами. Голова экономка отвечает за это. У нее есть команда горничных, которые составляют помещения, обеспечивают постельное белье и полотенца, а также убедиться, что все готово к новому гостю.она также выглядит после стирки и чистки в других частях отеля.
Банкетные и конференц-менеджер организует все события, которые происходят в отеле. Это может быть однодневная конференция для двадцати человек, или большой корпоративной функции с сотнями гостей. У него есть команда организаторов мероприятия, которые ухаживают групп и партий.для небольших функций мы используем наш персонал в дом общественного питания, но и для больших случаев мы используем сотрудников агентства по часам.
И, наконец, есть продуктов питания и напитков менеджер. Я скажу вам больше о ресторане в данный момент
ПОКАЗАТЬ ОТВЕТЫ
Другие вопросы по теме Английский язык