Переведите , с использованием правильной лексики, на : homework at the elementary school level is fast known to be becoming a “damned if you do, damned if you don't” situation. certainly, giving students more work to take home is one visible way for teachers to respond to public demands for higher standards. many parents, students and administrators expect homework to be assigned regularly, at least by the third grade. but teachers receive complaints if they give too little and complaints if they are thought to give too much or the assignment is too difficult. similarly, parents ought to worry when children say they don't have any homework, but may resent homework when it takes precedence over other activities or family needs. harris cooper of the university of missouri concludes that homework does not begin to have positive effects on achievement until the junior high school years, and that its academic benefits double when students reach high school. boosting achievement, of course, is not the only reason for assigning homework. other good reasons is sure to include developing children's initiative and responsibility and helping them see that learning can happen outside of school. homework is recommended to be tailored to serve different purposes at different grades. since the effects on achievement are negligible for younger students, the goal should be to foster positive attitudes, habits and character traits. thus assignment should be short, make use of materials commonly found in the home, and give children success experiences. at the junior high level, when everybody thinks homework to begin serving as academic function, students appear to benefit from working for one or two. hours a night on material that is not too complex or unfamiliar. but the role of homework in developing motivation should not be overlooked. teachers are thought to combine mandatory and voluntary assignments, giving students interesting projects or tasks to complete. such recommendations may prove difficult to carry out. in a recent study, joyce epstein of the john hopkins centre for research in elementary and middle schools found a complex relationship among student’s attitudes about homework and school, parents' level of education, and parent-child interaction in the family. children who behaved badly in the classroom and failed to complete their homework tended to be ones who did not like talking about school with their parents and felt tense when working with a parent. furthermore, their parents were sure to have .been less educated and their homes less likely to be stocked with books, dictionaries, globes or other materials that might be useful to them in completing assignments. yet children whose parents have low education levels and low incomes may derive important benefits from homework. jean chaudler catherine show, and a team of researchers from harvard university concluded that homework gave these parents a window on their children's school-work and sometimes led them to talk to the teachers. these contacts sometimes improved the children's chances for success at school.
Домашнее задание на уровне начальной школы быстро, как известно, становится "проклятым, если вы это сделаете,а так же проклятым, если вы его не сделаете" ситуация. Без сомнения, давая студентам больше домашней работы работы, это единственный путь для учителей, чтобы поднять требования общественности к более высоким стандартам. Многие родители, ученики и администраторы ожидают, что домашняя работа станет регулярной уже в третьем классе.
Но учителя получают жалобы, если они дают слишком мало, а так же получают жалобы, если они дали слишком много или задание слишком сложное. Кроме того, родители должны беспокоиться, когда дети говорят, что им ничего не задали, но у них и так пмного обязанностей и забот о семье. Харрис Купер из Университета Миссури приходит к выводу, что домашние задания не оказывают положительное воздействие на достижения ребенка пока он в младшей школьне, и что его академические преимущества удваиваются когда ученики поступают в среднюю школу.
Повышение ума, конечно, не единственная причина для назначения домашней работы. Другие веские причины, несомненно, включают развитие детскоой инициативы и ответственности. Это им увидеть, что обучение может происходить вне школы. Домашнее задание рекомендуется быть адаптированым для различных целей в разных классах. Поскольку воздействие на достижение незначительны для младших школьников, цель должна заключаться в стимулировании позитивного отношения, привычки и черты характера. Таким образом, задание должно быть коротким, использовать материалы обычно находятся в доме, и дать детям успех опыта.
На детском высоком уровне, когда все думают, что домашнюю работу, чтобы начать служить как академические функции, студенты доказано преимущество работают один или два. часов в сутки на материал, который не слишком сложны или незнакомой. Но роль домашних заданий в развитии мотивации не следует упускать из виду. Учителя думали совместить обязательное и добровольное заданий, давая студентам интересных проектов и задач, чтобы закончить.
Такие рекомендации могут оказаться трудным для выполнения. В недавнем исследовании, Джойс Эпштейн Джона Хопкинса Центр исследований в начальной и средней школах, показал сложную взаимосвязь между отношением ученика с домом и со школой.
Дети, которые плохо себя ведут в классе и им не удалось завершить свою домашнюю работу, как правило, те, кто не любил говорить о школе с родителями и чувствовал себя напряженным при работе. Они были менее образованы, и в их домах меньше книг, словарей, глобусов или других материалов, которые могут быть полезны для них при выполнении заданий. Тем не менее, дети, чьи родители имеют низкий уровень образования и низкими доходами может получить значительные выгоды от домашних заданий. Jean Chaudler Catherine Show, и группа исследователей из Гарвардского университета заключили, что домашнее задание дали родителям свободное время на их детей , а иногда и заставляет их поговорить с учителями. Эти контакты иногда повышают шансы детей на успех в школе.