Переведите ))и ответьте на вопросы в конце текста ! текст. these boots are made for export (part i) every walker wants waterproof boots. they are the key to comfort, progress and even survival. nick brown, the creator of nickwax, realised this at 15, cooked up his own solutions in the kitchen and at 21 discovered he had a viable product. "i actually sold my first tin of nickwax in 1977. i was going to scotland and needed new boots. the guy at alpine sports in london sold me a pair and tried to sell me some wax too. i told him i made my own and why it was better. he took six dozen tins". nick's company now sells a whole range of rub-in, spray-on and wash-in waterproofing products as well as waterproof clothing. sales have increased at a steady 10 to 15 per cent a year and today the company employs five people, who all spend around 30 per cent of their time on research. "when we started, the biggest problem was getting customers to buy large enough quantities. so i offered them advertising by printing their logo on the lid in exchange for a minimum order. two things happened. first, the shops bought more, and second, because people who were satisfied with the product knew where to buy it, the shops with logos outsold the others". notes: viable – жизне символ; lid – крышка. answer the questions: 1. why do you think every walker wants waterproof boots? 2. what type of goods does nick's company sell? 3. what were the results of advertising?
Каждый ходок хочет непромокаемые сапоги. Они являются ключом к комфорту, и прогресс
даже выживания. Ник Браун, создатель Nickwax, не понял, что это на 15, приготовленный
его собственные решения в кухне и в 21 обнаружили у него жизне
продукта.
"Я на самом деле продал свой первый ИНН Nickwax в 1977 году. Я собирался Шотландии
и нужны были новые сапоги. Парень в горных видов спорта в Лондоне продали меня пара и
пытался продать мне немного воска. Я сказал ему, что я сделал мой собственный, и почему он был лучше.
Он взял шесть десятков банок".
Ника компания сейчас реализует весь спектр руб., аэрозольных и мыть-в
гидроизоляция продукции, а также водонепроницаемая одежда. Продажи увеличились на
устойчивый 10 до 15 процентов в год, и сегодня в компании работают пять человек,
кто все потратить около 30% своего времени на исследования.
"Когда мы начинали, самой большой проблемой было получение клиентов покупать большие
достаточных количествах. Поэтому я предложил им рекламу, печать логотипа на
крышка в обмен на минимальный заказ. Две вещи случились. Во-первых, магазины
купил больше, а во-вторых, потому что люди, которые были довольны продуктом
знал, где купить, магазины с логотипами превзошел другие".
вопросы:
1. Как вы думаете, почему каждый ходок хочет непромокаемые сапоги?
2. Какой тип товаров делает ник компании продавать?
3. Каковы были результаты рекламы?