Нужен перевод,! нормальный)) when we go for an interview, most of us think carefully about what to wear and what to say but hardly ever about how to act – in other words, what our body language is telling the interviewer. so can we appear cool when we are feeling so nervous? judy james, a body language specialist and author, says that the most interviewees who ask for advice are told “just be yourself”. this, she says, is the wrong approach. “if you are just going to be yourself, why not turn up in an old tracksuit? you would never do that, so why just “be yourself” in body language? instead, by marketing your body language, you can control your own success”. according to experts, body language accounts for 55 per cent of the effect we have when communicating. tone of voice accounts for 33 per cent, and words for just 7 per cent – so what you say matters much less than how you behave. employers nowadays are cautious about the fast talking interviewee who has learned certain words and phrases but who may be hiding a basic lack of knowledge or simply lying. so they look increasingly for other signs, which will show a person’s character and ability – such as body language. you will be more impressive at an interview if you have prepared by doing a “dress rehearsal” of your facial expressions and hand movements in front of a mirror. it sounds ridiculous but it works. when it comes to facial signals, you should always smile when you enter the interview room and when the interview has finished, because first and last impressions count. try to smile from eyes first – if models can do this, so can we. there is no worse than a painted – on smile and terrified eyes. you should also try to maintain eye - contact with the interviewer, but not too long. if you are in front of a panel of interviews, look first at the person who asked you a question, and then at each of the other panel members in turn. looking just at the questioner is a common mistake. once you are sitting down, your hands should generally stay loosely in your lap. use them to make a point occasionally but never raise them above shoulder level, and do not play with your hair, watchstrap and or jewellery. telltale signs that the interview has gone well are increased eye contact, the repetition of your name and perhaps even some closer body space. a look of relief may also be a give-away sign – the process of choosing a candidate is stressful for interviewers, too. if you have not been impressive, the interviewer will be trying not to behave in a familiar fashion. telltale signs are avoiding eye contact and a parting handshake, which is firmer than the one, which you were greeted with. body language is a subject that we have all heard about, yet we are not aware of the effect that our own body language has on others. in fact, it is vital – and after someone has noticed it for the first time, even subconsciously, they are unlikely to change their opinion because of what you say. so, at an interview, take the trouble to get it right.

enotkcovi enotkcovi    3   19.06.2019 06:40    1

Ответы
soykaksyu soykaksyu  15.07.2020 16:26
Когда мы идем на собеседование большинство из нас тщательно продумывает что надеть, что говорить, но едва кто-то задумывается о том, как вести себя - со словами, что наш язык жестов говорит о нас менеджеру по персоналу. Так можем ли мы выглядить круто, когда чувствуем себя взволнованно? Джуди Джеймс, которая является специалистом в области языка жестов и автором, говорит большинству из тех , кто приходит на собеседование, быть самим собой! Это по ее утверждению неправильный подход. " . В место того чтобы демонстрировать ваш язык жестов, вы можете контролировать ваш успех". Могласно экспертам язык жестов дает 55 процентов эффекта при общении. Интонация голоса дает 33 процента
Работадатели сегодня с осторожностью относятся к тем, кто быстро говорит, заучив определенные фразы и предложения и скрывающие недостаток знаний или просто напросто врут. Поэтому работадателям обращают внимания на те зеаки которые покажут характер собеседника и его активность, а именно, язык жестов. Вы произведете хорошее впечатление, если провели генеральную репетицию с выражением лица и проделали движения с руками перед зеркалом. Это зчучит нелепо но это работает.
Когда дело касается выражения лица, то вы должны улыбаться при входе в комнату для собеседования и когда менеджер по персоналу заканчивает собеседование, потому что всегда важно первое и последние впечатление. Сначала попытайся улыбнуться глазами- если это могут делать модели, то и мы сможем. Нет ничего хуже, чем улыбка и испуганные глаза. Вы также должны  поддерживать контакт с тем кто проводит интервью, но не слишком долго. Если вы находитесь перед членами комиссии , то сначала посмотрите на того кто задал вам вопрос а потом на поочереди на остальных. Смотреть только на того кто задал вам вопрос это распространенная ошибка.
Когда вы сидите ваши руки должны свободно располагаться на коленях. Используйте их только когда хотите сделать что то случайно, но не поднимайте их выше уровня плеч и не играйте со своими волосами, ремешком от часов и украшениями.
ПОКАЗАТЬ ОТВЕТЫ
Другие вопросы по теме Английский язык