#6. Open the brackets following the sequence of tenses. Teachers and other members of the school administration gathered to discuss Tom Potter's behaviour.
Mary Claire, a teacher of English Literature, said that Tom (to be) always a pain in the neck. He( to make) fun of everybody. Mary thought
it (to be) necessary to isolate Tom from the other pupils. She (to want) to suspend Tom from school.
Elle Black, a teacher of History, said that she (to try) to analyse his behaviour but she (to come) to the idea to suspend Tom.
Andrew Barlow, a teacher of Biology, (to like) the boy. He said that Tom (to pass) through a difficult period of his life. Andrew (to notice)
that Tom (to behave) often strangely, but the teacher was sure that Tom (to overcome) the difficulties and to be) a good boy. Andrew Barlow
was sure that suspension from school (to be) out of the question.​

никита42728 никита42728    2   07.06.2021 20:11    176

Ответы
джокер65 джокер65  29.12.2023 23:11
#6. Откройте скобки, следуя последовательности времен. Учителя и другие сотрудники администрации школы собрались, чтобы обсудить поведение Тома Поттера.
Мэри Клэр, учитель английской литературы, сказала, что Том всегда был головной болью. Он издевался над каждым. Мэри подумала, что необходимо изолировать Тома от других учеников. Она хотела отстранить Тома от школы.
Элла Блэк, учитель истории, сказала, что она пыталась проанализировать его поведение, но она пришла к мысли отстранить Тома.
Эндрю Барлоу, учитель биологии, нравится этот мальчик. Он сказал, что Том проходит через трудный период в своей жизни. Эндрю заметил, что Том часто ведет себя странно, но учитель был уверен, что Том преодолеет трудности и станет хорошим мальчиком. Эндрю Барлоу был уверен, что отстранение от школы исключено.
ПОКАЗАТЬ ОТВЕТЫ
Другие вопросы по теме Английский язык